Ännu en gång är det den efterlängtade fredag!

publicerat i
Den här kvällen.. Den här kvällen alltså! Vilken stämning, vilken känsla! För vi älskar LÖVEN, tjalalala! Ett stort grattis Björklöven till platsen i allsvenskan! Den här säsongen har varit nästintill pinsam om jag ska vara helt ärlig, jag är väldigt lättad över att ni behöll eran plats så ni kan förbättra er och göra en bättre säsong till hösten. Jag ser framemot det! ♥♥ Målvakten Andrew Raycroft #33, BÄST!! #55 Wargh, #6 Karlsson, #16 Wrenman, #34 Palmebjörk och #3 Hellström - så jäkla duktiga spelare alltså, det finns fler som också är duktiga men dessa har verkligen fångat mina ögon, HEJJA!
 
 
Annars så bokstavligt talat så går tiden SÅ himla fort, snart har jag ju pluggat i ett helt år! 3 juni har vi sista skoldagen, men vi har en sista inlämningsdag för några inlämningsuppgifter 6 juni, mindre än två månader kvar!
 
 
Förutom plugget så händer det inte så mycket i mitt liv, jag är med kompisar, fästmannen (haha, konstigt det känns), jobbar lite då och då. Jag jobbade t.ex. på obbola kyrkan i onsdags, barnen har miniorer då, väldigt roligt! Jag har också fått in foten på riktigt på Pers jobb nu, Ersdungen. Det är dock oftast på förskolan, men det går bra det också, tjänar lite pengar och som sagt, få in foten och visa vem jag är och att jag faktiskt är ganska duktig med barn ;) Måste ju få vara lite självsäker ibland!
 
Imorgon ska jag och Per följa med mamma och pappa till Skellefteå, till faster och kusin med familj. Kusinen har ju köpt ett nytt hus som jag är sjukt nyfiken på + så var det länge sen jag fick Magda mys + släkt mys såklart :) Vi ska sova över och kommer hem på söndag, det ska bli så trevligt!
 
Just nu är det Sotis mys, hihi, lillplutten min ♥ Just när jag skulle ta kortet reste hon på sig, typiskt! Annars brukar hon alltid ligga på benen, det tycker hon är jättemysigt :)
 
Hoppas alla kära läsare får en toppenhelg! Puss och kram på er!
 

Kommentera inlägget här :