Hard work work

publicerat i
Examensarbetet rullar på, jag och min partner in crime arbetar bra ihop! Vi skriver som sagt om hur rektorer och fritidslärare inkluderar nyanlända elever i fritidshemmet. Vi är redan inne på resultatet och har hunnit i alla fall minst halva på det :D Vi har dock lite svårt att få ihop intervjuer av fritidslärare, jag förstår inte riktigt varför? Rektorer har varit nog svårt men det är förståeligt, men fritidslärare är ännu svårare. Det borde vara tvärt om kan jag tycka, men det är väll ett känsligt ämne och lärarna tror vi ska typ bedöma och sätta dom på prov känns det som, haha! Aja, vi ska vara färdiga till 70% på tisdag, och jag tycker vi är där? Det kan ju alltid förbättras med meningsuppbyggnader osv, men rent faktamässigt har vi mycket! Känns bra! HIGH FIVE HANNA! ♥
 
Dagen efter examensarbetet ska vara inskickat har jag, för några veckor sedan, bokat in en tatueringstiiiid!! Jag har äntligen tagit tummen ur arslet och ska göra kattassarna! Jag har pratat om detta sen jag gjorde min första tatuering, vilket var.. Ja, fan, när var det? 5 år sedan tror jag nu? Jisses! Bilden nedan kommer jag ta med till tatueringsstudion. Jag har nog bestämt att den kommer hamna vid axeln/skulderbladet. 
Jag var hos psykologen förra veckan och vi beslutade oss för att det var sista gången! Jag börjar må riktigt bra och jag börjar kunna hantera allting ganska bra själv nu. Jag har dock haft en dipp vecka den här veckan, och igår brast det. Jag behövde nog gråta ut lite och jag tackar Hanna innerligt som var ett sånt jävla fint stöd då. Hon betyder mycket! ♥
 
Idag har jag och Per haft kvalitetstid och invigt gallerian Avion. Många butiker, men små och trånga.. För och nackdelar. Var väldigt mysigt och ikväll ska vi fortsätta mysa och ta hand om varandra. Imorgon ska jag träffa min fina vän Emma och tjoppan Elise! ♥
 
Hoppas ni får en fin helg!
 
 
                                                 S     O     F     I     A   ♥♥

Kommentera inlägget här :