29 dagar kvar!

publicerat i
Fasiken vad dålig jag är på att blogga alltså.. Jaja, minde än en månad kvar till julaftoon!! :) Saknar snön dock!

Har varit i en dvala med förkylning och feber nu ett tag, hade feber och förkylning för cirka 2 veckor sen, och nu är jag förkyld igen.. Inte lätt inte i dessa tider, måste köpa mig ett par varmare skor har jag kommit fram till i alla fall.

Annars flyter allting på, och sista filmen av twilight var vi ett gäng och såg. Känns tråkigt att det inte kommer fler filmer, men samtidigt är det ändå ganska många filmer. Jag tycker verkligen att filmerna är grymma!

Har jobbat full tid i dem här senaste två veckorna, förskolan som sitter ihop med hagaskolan har jag varit på, på förmiddagarna och sen har jag gått över till skolan halv ett. Så lite mer cash!

Eftersom jag har sett klart alla pretty little liars avsnitt (förövrigt kommer nästa avsnitt 8 januari??!), så jag ska se om vampire diaries, som också är så sjukt bra. Så jag tänkte sätta mig vid det nu ett tag, vi hörs!

Kommentera inlägget här :