Freedag!

publicerat i
Hej på er! Det har varit så fullt upp med examensarbete skrivande blandat med livets gång, så jag har inte prioterat bloggen tyvärr.. Sorry! Hur som helst, examensarbetet är inskickat och sista kursen har påbörjats! Det känns ofattbart samtidigt helt fantastiskt såklart. 4 juni slutar studentlivet, 22 dagar kvar! Jag har inte velat skriva ut detta förrens jag skrivit på papper, men nu är det helt klart att mitt första riktiga heltidsjobb kommer vara i Holmsund på Skärgårdsskolan! Det känns riktigt, riktigt bra och jag tror verkligen att jag kommer trivas där. Den 7 juni startar resan! Spännande!
 
Vi ska ha en examensmiddag som kommer äga rum 21 maj, vilket är nästa helg. Helt sjukt, men det kommer bli en galen kväll med blandade känslor. I veckan har jag fixat alla outfits och alla tillbehör till denna kväll och till själva cermonin. Jag har hittat skitsnygga skor som ni bara måste se!
 
Dessa kommer jag ha på både middagen och cermonin, supernöjd! Klänningar osv, kommer senare ;)
 
Sofia och Daniels lilla plutt bestämde sig för att komma ut alldeles för tidigt, närmare bestämt vecka 26, men han har klarat det väldigt bra och är en riktig kämpe kan man lugnt säga. Otroligt vackra Elliot ♥
Åh vad jag längtar tills jag får träffa dig ♥
 
Detta inlägg kan susa iväg hur långt som helst när det var så länge sen, men jag tänkte sluta här. Jag ska försöka bli bättre på att skriva, lovar! ;) Idag är det en minikonferens på uni, då vi ska mingla och varje person ska kort berätta om vad vi skrivit om osv, för varje person som kommer. Så det blir några gånger vi ska berätta vad vi skrivit om, men det ska bli väldigt spännande och höra vad andra skrivit om! 
 
Avslutar med att visa såklart min 1 vecka gamla tatuering som jag är sjukt nöjd över! Hoppas ni får en asbra helg! Puuussss ♥
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kickan :

Ett steg närmare examen att checka av ✅

2:a kommentar, skriven , av Jessigirl :

Absolut Kickan, det närmar sig! :D :D

3:e kommentar, skriven , av Erica:

Åh, lillen! Vad underbart att höra att han kämpar på <3

Tänk att vi snart tar examen :D

Svar: Ja men verkligen, ord kan inte beskriva hur glad jag är för föräldrarnas skull <3 Det är sjukt Erica! Helt galet!! SNART! :D
Jessica Vänman

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hur går det med knäet?

Svar: Tack som frågar! Det går inte så bra egentligen.. Jag missade en tid hos ortopeden i veckan på grund av magsjukan.. Nästa tid fick jag sista juni, jippi! :( Jag kan inte ha knäet i vissa lägen, då gör det förbannat ont. Jag hoppas läkaren säger något vettigt som kommer hjälpa mig! Vem frågar? :D
Jessica Vänman

Kommentera inlägget här :