Påsk

publicerat i
Påskhelgen var väldigt lugn och skön. Ovanligt nog hängde jag med min sambo ganska mycket, oftast brukar både jag och han ha mycket enskilda planer men stora delar av påskhelgen var vi tillsammans faktiskt. Väldigt mysigt! Annars har jag prioterat min familj och släkt med god mat! ♥ Bjöd på en passionsmoussetårta som ni ser nedan! Väldigt gott blev det :) 

 
Jag avslutade helgen med att träna med Kickan! Whaat! Eller hur, eftersom knät har varit sjukt omotiverande har jag inte tagit mig till gymmet på år och dar. Jag tar ju förfan examen och kan absolut inte se ut som jag gör nu. Jag blir alltid lika motiverad när jag väl tagit mig dit, nu vill jag träna varje dag! Jag har hyfsad träningsvärk i armar och mage, vill inte veta vad träningsväken har att erbjuda imorgon.. På kvällen dejtade jag bästa Madde i form av kinamat-dejt! Var väldigt mysigt och det är en tjej jag kommer sakna när hon flyttar neråt i landet efter examen :(
 
Just nu ångkokas det grönsaker för fullt som kommer bli lunchkäk. Nyttigt va? ;) Yey! Skulle vara skönt med en powerwalk idag och pausa pluggandet, är jävligt seg i starten idag måste jag säga. 4 dagar utan att plugga har varit för lyxigt. 
 
Åh jag är hungrig! Ska bli gott med lunch. Hörreni, hoppas ni har haft en bra påskhelg så ska jag förbereda för käääk och sedan fortsätta med plugget. Puss!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kickan :

Haha ja vi glömde stretcha 🙈

Svar: Jaa vi gjorde ju det!
Jessica Vänman

Kommentera inlägget här :