Welcome 2016

publicerat i
Oj, en månad sen jag skrev sist! Hela december har redan passerat och det har gått så otroligt fort! Hela julhelgen blev väldigt mysig med mat och sällskap av mina vänner, Pers familj och min familj. Ingen har väll missat att det var nyårsafton igår som jag och Per spenderade med mina närmsta, Emma och Sofia med partners + Elise såklart! Det blev ganska lugnt men ändå trevligt med tre rätters och mys. Välkommen 2016! 
 
2015 har varit ett ganska jobbigt år med utmattningen. Jag började redan känna av det i februari, men blev sjukskriven från sommarjobbet i juli som sagt, kämpade på tills dess - var väldigt slut vid det laget som ni kanske förstår. MEN, det börjar gå åt rätt håll nu och det är jag väldigt glad över. Jag har dock skadat knät igen och det tror jag också börjar bli lite bättre, men jag vettefan när jag kan börja stå i målet igen.. 
 
2015 har också bjudit på många bra stunder. Till exempel innebandyn som betyder väldigt mycket för mig just nu och jag är så sjukt glad för att jag tog steget och började igen! ♥
 
 
Lillsyrran tog studenten och blivit en stor tjej! ;)
 
Elise blev även döpt och fyllt 1 år! Denna tjej börjar också bli stor som kan gå och börjar snart säkerligen prata, och dessutom börjar på förskolan 1 februari ♥ Jag förstår inte, men har ingen nyare bild av sötnosen.. Konstigt, men denna tog jag igår med gudfadern, Danne, hon syns inte jättebra men har ingen bättre än den.. Måste ta mer kort!! Får bli ett nyårslöfte kanske ;)
 
 
 
 
Jag blev less på min gamla dator, som fick virus jämt och ständigt och gått sönder lite här och där. Det var dags för en ny, köpte en Asus, Sonicmaster. 
 
 
 
 
 
Det var lite godbitar från 2015, och förhoppningsvis bjuder 2016 på: 
 
- Jag tar examen som grundlärare mot fritidshem. Känns helt galet!
 
- Vilket leder till att jag ska börja arbeta som detta! :D :D :D
 
- Jag och älsklingen firar 4 år i mars, jisses!
 
- Jag ser också framemot att Ikea ska bli färdigt! Det är också rätt galet att vi får Ikea hit. grymt nice!
 
2016 kommer säkerligen bjuda på ännu mer guldbitar ;) ♥
 
GOTT NYTT ÅÅÅR!! Hoppas 2016 blir asgrymt för er alla läsare!
 
 
Puss & kram på er alla därute i stormen! 

Kommentera inlägget här :