Motivation

publicerat i
April har väkomnat oss med lite vårväder och vårkänslor. Hoppas plusgraderna håller i nu, vore sååå jäkla skönt! Nu är jag less på snö och kyla måste jag erkänna. 
 
Vet ni vad som dök ner i brevlådan i veckan? EN RÖNTGEN TID för knät!! 9 april ska jag till Skellefteå (...), jag tar vad jag får. Äntligen säger jag bara. Får se vad den visar!
 
Annars i fredags blev jag och Per och några kompisar bjuden till Jakob där vi käkade oxfilé och potatisgratäng. MUUMS. Mozzarella ost är dessutom hur gott som helst alltså. Jag har inte ätit så mycket mozzarella men jag lovar, det kommer jag göra i framtiden!! Igår hängde jag med mina bästa brudar på dagen i Obbola, var så länge sen jag träffade Elise, vilken lycka, vilken kärlek jag har till henne ♥ På kvällen hängde jag med två klasskompisar, Madde och Amanda med lite fix i Amandas lägenhet och vin, ett väldigt bra avslut på lördagkvällen! 
 
Här pekar hon på kameran och säger "Lis" ♥♥
 
Per for till Sundsvall igår med några grabbar och såg på en show och sov på hotelll, så jag sov själv inatt vilket var väldigt skönt hehe. Per rör sig väldigt mycket (!) i sömnen och stör mig ibland, men inatt fick jag sova hela natten. GÖTT! När Per kommer hem ska vi på innebandy och ikväll är vi återigen bjuden på middag haha, fast hos Pers domarkollega och hans tjej denna gången. De flyttar i helgen så vi ska käka middag tillsammans och fixa och trixa i deras nya lägenhet. Trevligt!
 
En kompis pojkvän skriver sitt examensarbete, och frågade om hjälp att få ihop 10 personer som vill ha en fitbit på sig. En stegräknare med olika funktioner. Jag hittade 10 personer och nu har vi fått vår fitbit som börjar imorgon. Jag är så taggad och fått mer motivation till träning och nya kostvanor nu, vilket verkligen behövs. Jag ställde mig på vågen igår och blev rädd för mig själv. Nu är det dags för förändring, jag vill verkligen lyckas den här gången. Jag vill det. Jag vill ha en förändring. Jag vill, jag kan, jag ska!!
 
 
 
 
Imorgon är det 70% seminarium och opponering. Jag är inte en fena på att opponera men jag ska göra mitt bästa. Det känns bra att ha kommit så långt ändå i skrivningen. I veckan väntar alltså att fixa till arbetet och den sista intervjun. Hallelujah! 
 
Hoppas ni har en bra helg och får en bra vecka! 
 
 

Kommentera inlägget här :