What to do..

publicerat i
Ja, vet ni vad jag nu har gjort då... Alltså, Jessica Vänman.. Jag tränade innebandy igår, och jag sträckte mig efter en boll nära stolpen. Jag var lite osmidig tror jag och vred kroppen och knät. Det positiva var att jag fick tag på bollen, men konsekvensen var att jag vred mitt inre knä. Ont som fan gjorde det. Ont som fan GÖR det. Jag blir tokig! Stukade foten för ett tag sen, varit förkyld alldeles för mycket, kunde inte stå en match i lördags för jag mådde skit. Fick en panikångestattack igen under uppvärmningen. Jag vill bara få må bra och träna, spela matcher regelbundet. Börjar kännas väldigt hackigt i min träning nu, fan.. Jag ska till en fysioterapeut imorgon. Jag har en match på söndag mot Kågedalen, som vi faktiskt kan vinna mot. JAG VILL. Jag har aldrig velat spela så mycket innebandy som jag faktiskt vill nu. Jag blir galen när jag inte får fara på hallen och ställa mig i målet. Känner mig nästan som en fånge i mig själv när jag inte får göra det jag vill. JAG HOPPAS JAG BLIR BRA SNARAST MÖJLIGT. 
 
Fortsättningsvis om attacken hanterade jag den själv och det gick bra faktiskt. Även fast jag inte vill vara själv när jag får en attack blev jag väldigt stolt över mig själv och sen dess har jag fått må riktigt bra faktiskt. Sovit bättre. Jag har i alla fall fått en ny psykolog tid imorgon, 13.00. Äntligen, längtar! Bäst för människan att vara frisk nu! ;)
 
Nu ska jag börja kika och möjligtvis skriva lite på en uppgift som handlar om min egen lärarfilosofi. Känns som att vi har så himla mycket nu så jag är lite stressad. 
 
Jag och Kickan såg sista filmen (buhu :( :() av Hunger Games - Mocking Jay del II. Vi blev lite överasskade över slutet och lite av innehållet också. Den var riktigt bra iaf!! Rekommenderas!
I ♥ Hunger Games ♥
 
 
Åh min älskade energiknippe. Saknar dig min lilla pluttis! ♥♥
 
 

Kommentera inlägget här :