Grattis på morsdag älskade mamma!

publicerat i
Alltså ja, det känns som att jag inleder många inlägg med att "nu var det länge sen". Här befinner sig inget mönster inte.
 
Nu återstår det 4 dagar, 3 vfu dagar och 1 dag på uni. Sen är det sommaruppehåll och 2 år är avklarade. Det är magiskt hur fort tiden går. Det känns helt fantastiskt alltså!! Sofia din rackare som tar examen och är färdigutbildad tandhygienist till veckan. Så jävla bra du är Sofia!! Stort, stort grattis!! ♥♥
 
 
Jag påbörjar mitt sommarjobb på ett gruppboende den 22 juni, så jag är ledig midsommarhelgen. YES! Härligt det ska bli med ungefär 2 veckors ledighet innan jobbet börjar! :)
 
Det har nu blivit bestämt att jag ska börja spela innebandy igen till hösten, i målet såklart! Vi är många Obbola bruttor + andra såklart som kommer spela tillsammans för att ha roligt. Vi kommer dock hamna i division 2 vilket kan bli tufft, men vinnarskallar som många av oss är kommer vi inte ge oss! Det känns helt otroligt roligt och eftersom jag saknat innebandyn sen jag slutade kommer jag njuta av resten av året och året som kommer. HEJA OBBOLA! ;)
 
Väldigt suddig bild men det var ju ett tag sen också.
 
Idag är det också morsdag vilket jag firat genom att jag ska bjuda finaste mamma på fika nästa söndag, och vi har även spenderat kvällen med mycket god mat och spel. Jag älskar dig mamma över hela mitt hjärta, jag vill inte veta vad jag hade gjort utan dig. Du är värd det bästa. Grattis på morsdag världens bästa mamma ♥♥
 
Min helt fantastiska älskade mamma! ♥
 
Jag och Per har börjat se serien Kyle XY, jag har ju sett den tidigare men jag hade nästan glömt bort hur jäkla bra den är!!
 
 
Puss på er! ♥

Kommentera inlägget här :