Forza Löven!

publicerat i
Ännu en kurs är snart avklarad och på torsdag går jag ut på praktik i 10 veckor! Sen är det sommaruppehåll och då har jag alltså ett år kvar på utbildningen, helt sjukt vad tiden går fort!! Heja mig!
 
På tal om sommar, så känns sommarjobbet hur bra som helst och jättemysigt! Äntligen känns det som att jag har landat på en plats som jag kämpat länge för att hitta. Jag hade mitt första riktiga arbetspass i tisdags och ska även jobba både lördag och söndag. Jag är rätt säker på att den här sommaren kommer bli riktigt bra! Håller tummarna för ett hyfsat bra schema.
 
Till något helt annat är jag galet stolt över Löven som kämpade sig in till slutspel med en plats upp till SHL! De vann sina första tre matcher och det såg lovande ut tills de förlorade de två sista matcherna och Löven åkte ut. Från att ligga sist kring jul till att helt vända på steken och nyper en plats till att spela om en plats till den högre serien. Kan inget mer än säga att jag är en STOLT LÖVEN FAN!
 
Förra helgen var det födelsedagsfirande för klasskompisen Robert som fyllde 28 år! Han hade arrangerat ett UV/neon party med fokus på grönt. Kvällen blev väldigt lyckad och jag hade det grymt trevligt! Tack allihopa och tack Robert!
 
Eftersom jag åkte på en till förkylning och var hyfsat sliten några veckor har jag inte kunnat träna någonting, vilket gjort att jag inte tänkt på kosten heller. I måndags körde jag igång igen och jag är back on track! Jag är mer taggad på träning än kosten, men jag ska försöka kämpa på med kosten också. Kommer inte hinna med 100 pass innan midsommar, men det är ett mål som fortfarande är roligt att fortsätta med. Är just nu på 25/100.
 
Idag kommer Jenny och Hanna hit med Jennys otroligt fina kissemiss! Jag ska vara kattvakt åt Zeke som katten heter under påsklovet då Jenny ska hem till Jönköping, så vi ska försöka få mina katter och Zeke att trivas ihop före Zeke flyttar in i typ cirka 6 dagar tror jag det var? Mysigt! Ikväll ska jag och älsklingen ner på stan och käka middag, om det inte är fullproppat på Vezzo är jag sjukt sugen på deras pasta! Annars består helgen av som sagt jobb.
 
Tänkte avsluta med en otroligt fin selfie på mig och min favorittjej, haha! ♥ Mucka inte med oss liksoM!
 

Kommentera inlägget här :