Är sommaren här för att stanna?!

publicerat i
Hej på er där ute i sommarvärmen! När solen tittar fram och är som varmast sitter jag inne och bloggar, vad gör jag egentligen? Känner mig dock väldigt trött och slut så det känns samtidigt ganska skönt, får lite dåligt samvete dock, hehe..
 
Midsommar var en efterlängtad helg med släkten. Sen 3 år tillbaka har jag ju hängt på Ringaborg med otroligt fina vänner, och det har varit galna och roliga fester men har även längtat efter stugan och släkten. Den helgen var i alla fall väldigt, väldigt trevlig och rolig med lekar, kubb, paketleken, god mat osv. Tack för den minnesvärda helgen! ♥  Blir det Ringaborg nästa år?! :D Jag tog väldigt dåligt med bilder, och mest selfies, haha... Sista bilden har duktiga syrran tagit :)
 
 
Första veckan är avklarad på jobbet och det känns fortfarande väldigt bra! Härliga och roliga brukare som ger mig många skratt varje dag. Måndag, tisdag och onsdag jobbar jag natt för första gången vilket känns lite nervöst. Kommer säkert gå jättebra.
 
Det var första innebandyträningen för mig i måndags. Helt galet vad roligt jag hade och oj vad jag saknar innebandyn, lagstämningen, samarbetet, glädjen, allt som har med denna lagsport att göra. Jag är sååå jäkla taggad på att börja spela!
 
Lediga helgen har varit ganska lugn, Pers pappa fyllde år i fredags så vi for ut och käkade buffé på Ronyas och tårta lite senare hos familjen, på lördag fiskade jag och Per på dagen och på kvällen träffade vi upp Jakob och kikade på Wheels. Blev även en spontan utekväll, trevligt! Idag träffade jag upp mamma på stan och shoppade lite och bjöd även henne på fika som morsdagspresent. Ganska sen en dock, men det var ingen annan helg som passade.
 
En härlig helg som snart tar slut, ska fortsätta denna söndagkväll med att slötitta på gossip girl. Hoppas ni också haft en bra helg! ♥

Kommentera inlägget här :