Första advent

publicerat i
Jag har glömt att förmedla att bilen är godkänd efter ombesiktningen och det var inte så dyrt att laga krängningshämmarna, som tur var! Nu kan vi köra ett helt år till, underbart!
 
Det är första advent på söndag, helt galet! Tiden går himla fort och det är snart julafton! Julkalendern börjar på måndag och jag ser framemot den väldigt mycket faktiskt, piratskattens hemlighet. Känns som att den kan bli bra.
 
 
Imorgon ska julpyntet upp och kl 16 spelar Björklöven mot Rögle som jag ska befinna mig på! Vi får se hur kvällen slutar, antingen blir det hemmakväll eller snackas det om att kanske dra ut med Pers kompisar, blir nog bra hur som helst!
 
Har äntligen beställt efter en ny jacka! Jag prövade den på HM på Ersboda, dock är den på rea på webben, 300:- så beställde den därifrån istället. Helt okej pris måste jag medge :)
 
 
Just nu är det mys med Per och hans bror, Kim, de spelar fifa just nu och vi ska troligtvis sätta på Hunger Games alldeles strax. En av mina favoritfilmer, väldigt grymma!
 
Ha en trevlig helg allihopa!

Kommentera inlägget här :