Days until...

publicerat i
Jajamensan nu är det sommaruppehåll och det är jobb, jobb, jobb som står på schemat nu för tiden. Mesta dels hemtjänsten, men jag har varit på mammas förskola idag och jobbat. Det har ändå varit ganska kul och dagen bara susade förbi :)
 
Nästa vecka är det ju midsommar (ja, helt otroligt!), så ikväll har jag och tjejerna planerat klart med mat och allting inför kommande vecka. Kommer bli mycket trevligt som vanligt, längtar! :)
 
Sommarjobbet börjar den 17 juni, före det ska jag först och främst gratta en av de finaste människorna på jorden, Pers bror Kim på hans 20 års dag imorgon, GRATTIS KIM!! ♥, på fredag ska jag hänga med en saknad vän Linnéa, på lördag ska jag gå på obbola marknaden med bästa brudarna och hänga i Obbola med bästa familjen, kanske sover över också :) På söndag har jag inte så mycket planerat än så länge, vi får väll se vad som händer.
 
Bästa Kim!
 
Efter sommaren ska jag, Sofia och Linnéa till Stockholm och se Lady Gaga 30 september!!! HIHIHI!! :D :D TAGGAD!!
 

Nya avsnitt har ju kommit ut av "Orange is the new black", så ska sätta mig och se det nu, helt fast! Tur att det kom ut nu så jag kan hålla ut tills "Sons of anarchy" börjar om med en ny säsong till hösten :) :)
 
Imorgon ska jag till tandläkaren och skrapa tandsten, jippii!

Kommentera inlägget här :