Påsk!

publicerat i
Det gick alldeles utmärkt att jobba ensam med min lilla tjej, så himla skönt! Var en mjuk start på bara 3 timmar, dock är det ju det viktigaste som händer då under kvällen med mediciner osv, men det gick finfint! 4:e och 5:e april ska jag också jobba, heldagar! Blir nog bra.
 
Annars jobbar jag hit och dit må jag säga, springvikkar. Det funkar väll men är inte jättekul att ha en ny arbetsplats varje dag.
 
Imorgon ska jag ta TBC sprutan på lungmottagningen, sen ska jag klippa bort min fruktansvädra kalufs jag har på huvudet, huvva! Ska bli så skönt! På torsdag drar jag och mitt hjärta till gällivare och hälsar på. Ska bli skönt att komma hemifrån lite. Sen IKEA PÅ MÅNDAG! TAGGAR :D
 
Listan på det vi ska köpa på ikea :] (Det är två sidor, haha!)
 
Denna bok som emma har starkt rekommenderat är jag helt inne i, och jag måste vidarebefodra! 

1a, 2a och 3e boken som jag också ska läsa! AH!
 
Vill gratulera sofia som fyllde år igår, ännu en gång, grattis vännen!
 
Ha en bra påsk!
 

Kommentera inlägget här :