I know that if the sky would fall, I'd survive it all, because of YOU!

publicerat i
Jag har väntat och väntat med att skriva för att vänta på ett beslut om lägenheten på mariehem, men det tar ju en sån jävla lång tid så nu skriver jag ändå. Lägenheten på mariehem var finare än jag väntat mig, vi kollade ju på den i måndags och tacka ja till den till och med samma dag. Bostaden är inte riktigt nöjd med att varken jag eller per inte har en fast inkomst, så vi har mejlat hit och dit och nu idag ska per dit och lämna papper. Så innan torsdag ta me fan hoppas jag att vi har fått reda på svaret. Nu hoppas vi på riktigt alltså!!
 
Jobbet börjar gå riktigt bra faktiskt, det börjar flyta på och jag och tjejen börjar känna varandra bättre. Lite tufft jobb är det självklart, men nu får jag lära känna en ny person i mig och utmana mig. Jag känner att jag behöver någonting nytt i mitt liv och utmaningar, så det känns bra! Skönt att ha sommaren spikat med jobb nu iaf :)
 
Annars har veckan bestått av jobb, kompisar och skidåkning. Både i backen med evelina (nu skrotar jag snowboarden, vi är inte alls vänner så framöver är det skidor som gäller) och runt nydala med pojkvännen, träningsvärk? Ja som fan! Armarna har ju gjort ont i typ 3 dagar nu, buhu stackars mig.. Nästa fråga, otränad? Ja...
 
 
Idag jobbar jag kväll, så börjar 15 och slutar 21, så idag blir det rätt lugnt. Vampire diaries + sängen och städa lite måste jag göra. Jaja, vi hörs i veckan! Ha det bra!

Kommentera inlägget här :