GOTT NYTT 2014!!

publicerat i
Idag och ikväll har jag och kickan försökt haft en pluggardag. Vi hann också ner på stan och köpa en iphone 5s gold till henne..... Snacka om avundsjuk..! Ikväll gick det bättre att plugga än på dagen för mig faktiskt, så har hunnit mer än vad jag trodde att jag skulle göra, sköönt!!
 
Imorgon blir det en heldag med mina bästa vänner, emma och sofia! Först blir det en sväng ner till stan (igen haha), handla mat till nyår och dansa den nya releasen som släpps imorgon på sh'bam! En mycket bra dag alltså :D
 
Jag vill också passa på att önska alla ett GOTT NYTT 2014 och jag hoppas att ditt år har varit fantastiskt men att 2014 kanske kan bli ännu lite bättre! :)
 
Jag kan verkligen inte beskriva min kärlek till min älskade Per, allt är så fruktansvärt bra och jag vettetusan om jag kan få det bättre. Vi ser på "One tree hill" tillsammans och den här underbara fina låten dök upp, och jag kunde inte låta bli att tänka på hur mycket jag älskar Per och att jag inte kan tänka mig ett liv utan honom, och till dem tankarna fällde jag någon tår.. :]
 
Gavin Degraw - We belong togheter
 
 
I hope you find this gift!
 
Med detta skriver jag nog mitt sista inlägg för 2013, och jag öppnar 2014 med öppna armar och hoppas på ett förbaskat bra år! PUSS OCH KRAAAM!! ♥♥

Kommentera inlägget här :