Miss you

publicerat i
Gud vad jag har skjutit fram att blogga hela tiden alltså. Som det känns nu kommer jag nog ha lite upp och ner angående denna blogg, ena stunden bloggar jag hyfsat och ena stunden kommer det gå superlångt mellan gångerna. Jag vill inte ta bort bloggen, så vi får se hur uppdaterad bloggen kommer vara här framöver.
 
Haha ja nu vet jag inte riktigt vart jag ska börja, sommarjobbet på hemtjänsten börjar gå mot sitt slut, på torsdag är det sista dagen, tiden går fort! Jag har varit jättenöjd med jobbet och jag kan absolut tänka mig att komma tillbaka nästa sommar! Kommer nog även strö vikka när jag får tid :)

Jag har nog inte talat om att jag sökt fritidspedagogs linjen på umeå universitet, och jag blev reserv i första urvalet. På tisdag får jag reda på om jag blir antagen eller inte...! AH!
 
24 augusti bär jag, emma och (tredje person återkommer jag om), till GREEEKLAND!!! Snacka om att jag är taggad! Första gången jag far utomlands utan föräldrar and i can't wait! :D :D
 
Ixia (Rhodos) Grekland. Snacka om att jag längtar tills jag får ligga på stranden och bada i det sjukt härliga havet..!!
 
Min sambo har smitit iväg till spanien och tänkt vara där i två veckor, som tur är är hans resa snart slut och min älskling kommer hem på onsdag kväll. Vilka fina vänner jag har som är vid min sida så jag har inte känt mig alltför ensam, men klart saknaden börjar bli stor.
 
Puss och kram på alla er som fortfarande läser min tråkiga blogg! :*

Kommentera inlägget här :