Living the dream

publicerat i Allmänt;
Kollade bloggen och tänkte "åh helvete vad länge sen jag skrev" och 2 sekunder senare skriver jag! Ska försöka bli bättre på att uppdatera.

Heelg! Fyfasiken vad skönt, nu har halva praktiken gått också?? Hur fort går inte tiden? På tal om att tiden går fort, på söndag firar jag och per 1 månad! Jag håller med tidigare frågetecken, redan?? Haha ja, och det känns så himla underbart bra och jag är verkligen störtkär ♥


Haha åhh vad söta vi är va??

Nu är innebandyn slut på tal om någonting annat, vi vann sista matchen mot Arnäs med 7-5! Väldigt skön vinst och vi slutade som 6a. Vi får gratulera Västerslätt som gick upp i 2an!



Nästa vecka följer jag med älsklingen till hans hemort, Gällivare. Träffa hans släkt och allt det, och det är ingen liten släkt heller! Kommer nog vara en aning nervös.. Hehe.. Stannar ungefär en vecka :)

BALKLÄNNINGEN ÄR HITTAD OCH BETALD!!! Det känns fan hur bra som helst, och den är supersnygg! Är dock via tradera, så jag har inte fått den än, men bilderna är sjukt snygga och jag lääängtar tills jag får hem den! :D Juste, studentmössan är även hemma också + klänningen! Hihi, det börjar närma sig ;) ;)

Nu ska jag dra till bästaste emma och det blir en myskväll :)

HARE BÄST!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av cissi:

ja det känns jättebra! :)

lycka till med sökandet!

Kommentera inlägget här :