9 dagar kvar!

publicerat i
Med en tillbaka blick från förra inlägget, så har den här veckan gått fort! Nu är det inte långt kvar till julafton alltså! Underbart! Jag har i princip fixat alla julklappar, och nu idag ska jag slå in några stycken, med jullåtar i bakgrunden såklart :) Favorit julsång det här året:

På spotify:
 
Helgen är inte riktigt helt planerad, men ikväll ska troligtvis vi gänget träffas och ha det trevligt, sen vet jag inte riktigt vad som händer, det återstår och ser! :) 

Tjejerna mina på jobbet som dansar till "Gangnam Style" ska ha uppvisning på onsdag, så jag ska filma dansen och kanske eventuellt försöka lägga upp den här på bloggen, så ska ni få se vad jag har ägnat mig åt dem senaste månaderna på jobbet ;)

Nu blir det inslagning, senare julkalendern sen imorse ofc ;) Pussar och kramar!
 

Den bjuder jag på!

Kommentera inlägget här :