Rescue me

publicerat i Allmänt;
Nu är det långhelg som känns fruktansvärt skönt!! Jag är ledig ända tills på onsdag, börjar på torsdag, nästan en vecka. Det kommer att bli en ledighet fullproppad med plugg, plugg och åter plugg. Jag har nog aldrig känt sådan här panik förut, det är så sjukt mycket, som jag sa förra inlägget också, men alltså det här är fan sjukt. Igår natt sov jag från sju på kvällen till sju på morgonen, 12 timmar! Pga. all denna stress och panik.. FYFAN! Studenten?? JA TACK.

Imorgon ska jag fara och jag tror att jag ska köpa mina blivande balskor! Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna gå i dem, med tanke på klacken och med tanke på att jag är sämst på att gå i skor med klack, men det får lösa sig!

Ikväll har mamma fixat mina ögonbryn tack vare en jättefiffig kniv som man typ "skär" eller typ "noppar" med, det gör inte alls ont överhuvudtaget och det funkar hur bra som helst! Man ska bara kunna hantera den, vilket mamma var superduper duktig på, tack för det älskling! Sen har jag varit med emma och bara tagit det lugnt, behövdes verkligen kan jag lova. Resten av ledigheten får vi se vad som händer :)

Börjar få panik över sommarjobb också.. Söker som en idiot men tvivlar på att jag kommer att få ett... FANFANFAN. Inte lätt liv jag har nu alltså.

HARE BÄST!



Jävligt bra låt!

Kommentera inlägget här :