This is what i'm made of

publicerat i Allmänt;
Det blev himla trevligt igår, med massor av trevligt folk, kom hem vid typ tre-halv fyra något sådant. Så idag har jag varit jättetrött och lade mig och sov efter jag sålt tidningen till typ 2, fast jag var nykter haha. Efter det satte jag mig i solen och läste aftonbladet och satt vid datorn, riktigt riktigt skönt! Saknat den varma solen.

Igors bild.

Nästa vecka planeras det för fest + krogen med bästaste tjejorna och nu äntligen kan jag också hänga med i svängarna på riktigt! Ska bli riktigt kul.

Jag har ju förresten gått pank nu dom senaste veckorna och varit tvungen att lämna bankkortet hemma, men nu i veckan har jag fått tillbaka pengar från ett sparande som vi slutat med!! Inte dålig summa, så nu har jag unnat mig ett par skor och en ny HEL väska :) :)

Jag är en aning dålig på att gå i klackar men jag fullständigt älskar de här skorna, så jag ska banne mig lära mig! 199 kr på H&M.
Får duga tills vidare, vill kunna hänga den runt axeln. Kommer på posten till veckan, 99kr på H&M.

Samling till match om ca. 20 minuter, så taggar upp med awesome musik! Bland annat:






Emma visade mig!

Önska oss lycka till!

HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :