Life

publicerat i Allmänt;
Just nu ligger jag i sängen och njuter av den lediga dagen! Blev dock lite sur då en maskin som lät förjävligt högt väckte mig, och så kan jag inte somna om på min enda sovmorgon dag.. Jaja!

Veckan har gått otroligt fort och nu är det bara 2 veckor kvar till praktiken, så himla skönt :)

Imorgon blir det fest, dock ska jag vara nykter ännu en gång haha, eftersom jag har match på söndag. Träningsmatchen är mot GUIF, så det kan bli spännande.

På tal om träning, så igår var min målvaktsväska borta i typ en timme och mitt liv kändes förstört.. Helt ärligt så hade någon tagit mitt liv, men sedan ringde en kille och sa att han hade min väska. Alltså, när han kom med den, jag kan inte beskriva glädjen jag fick. Innebandy är allt :)

Idag ska jag höra med skolan här i Obbola om vi kan ha vårat disco (projektarbete) i någon lokan på skolan eller hallen.

Först ska jag käka lite frukost.

HARE BÄST!



Förra säsongen typ, sigges bild!
Mini-camp dagen
Presentation + målvakts kollega!! :)
Match mot killarna.

MÅL!
Som sagt, mitt liv :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av julke:

ååh vad jag kommer att sakna innebandyn under detta åååår ::(:(:(

Kommentera inlägget här :