No more drama

publicerat i Allmänt;
Jag har inget internet hemma, så har inte haft möjlighet att blogga tyvärr..

Jag ska korta ner helgen så det inte blir så mycket, men den har varit bara bra med idol tittande + match (förjävligt besviken på mig själv) + fest + skyltsöndag + evelina mys. Haft ganska fullt upp, men det har varit jättetrevligt!

5a.... FAN!

Veckan är nästan slut för mig redan. Igår hade jag en lektion, idag for jag till skolan men fick veta att jag var ledig.. Imorgon har jag också en lektion, sen på torsdag ska jag operera bort en visdomstand, fyfaaen :( Så det blir nog en lugn helg för mig.

Har varit hos malin nu sen halv tio ungefär, vi har chillat, sett på top gun, handlat lite mat och snart ska vi käka middag. Senare drar vi mot linnéa för planering av fjällenreeesa! Awesome! Det blir även övernattning hos malin sen också :)

HARE BÄST!

Nya lagbilder.

Kommentera inlägget här :