Hihi

publicerat i Allmänt;
Jag ringde tandläkaren i måndags som jag sa att jag skulle göra, och rälsen kommer att sättas på igen den 17 februari! Taggat. Det kommer vara värt det när jag tar bort den senare. I hope!

Det var hemmafest igår i holmsund för hela slanten, och det blev himla trevligt! Vi blev dock inte så många, men ölspelet och beer pong styrde upp allting!



Jag är jävligt förvånad alltså, nu var det typ 2 veckor sen jag slutade med gi-metoden tror jag, och jag har fortsatt att gått ner i vikt! Det är awesome, så totalt nu på 1 månad, så har jag gått ner 7-8 kilo?! Så jag väger nu det som var mitt dröm mål från början! Fyfan vad nice.

Sist men verkligen inte minst:

Magnus Berglund 28/1-11 :*

HARE BÄST!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anonym:

hej kan du berätta vad du åt när du åt gi?

Kommentera inlägget här :