Beroende av oc.....

publicerat i Allmänt;
Haha rubriken har rätt, jag är helt inne i OC nu och ser det så fort jag får tid! Det är awesomeee!

Åh vad jag är sååååååååå sugen på att fara iväg någonstans, typ NU! Jag vill också ta studenten nu.. Som de flesta andra 92:or, jag har ju faktiskt också gått 3 fulla år. Åh, blä. Tack och lov att jag inte är själv 92:a som inte tar studenten i år i alla fall!

Jag har suttit nu och kollat på en och samma internet sida i typ en timme, det är alltså en au pair sida. Och ja, jag vet nog vad jag ska göra direkt efter att jag har tagit studenten nästa år. Fara iväg som au pair! Det har varit en stor dröm väldigt länge för mig sen jag kom på att jag vill jobba med barn, och jag ska uppfylla den drömmen. Jag ska våga det, jag bara måste. Jag vill så mycket, så mycket.

Nu är både provet och talet gjort i svenska b nationella! Det känns galet skönt, och jag fick g+ på talet!!! NÖJD! Det är helg nu också och det är verkligen behövligt, det har varit en ganska stressig vecka för mig. Pluggat som en galning på talet och annat.

Valborg imorgon! Taggaaa!

HARE BÄST!


Kommentera inlägget här :