There's so much we can do

publicerat i Allmänt;
Nu är det helg och FAN vad skönt säger jag bara! Förra lördagen for jag, sofia och cecilia till krogenkrogen, och det var himla trevligt!









På söndagen for vi och såg Harry Potter och dödsrelikerna, och den var faktiskt riktigt bra! Läntar tills del 2 kommer ut!

Annars i veckan har jag bott hos malin i schtan! Det blir nog att jag kommer bo där i veckan också :)

Nu igår, fredags, så förfestade vi här in my house och den här gången blev det jag, emma, sofia, cecilia, ida och jenny! Senare tog vi bussen till stan, och drog vidare till 5iveee! Vi hade en grymt rolig kväll! TACK!







Nu har jag nyss duschat, och ska lägga mig och läsa en asbra bok som vi ska läsa från skolan, och sen kanske det blir en liten powernap ;)

Imorn blir det match mot Sävar, och det ska bli ännu en till vinst har jag bestämt (Y) Ja juste, vi vann ju förra helgen med 4-2 mot Strand! Så, kom och kolla, 15.30 börjar den här i Obbola!

HARE BÄST!



Kommentera inlägget här :