SPORTLOV, KOM NU!

publicerat i Allmänt;
Helgen har varit helt okej.

Fredag: Chillade med emmsi och käkade lite chips och glodde på tv.

Lördag: Match med j18, domarjävlarna var sena så uppvärmningen kändes som en innebandy träning + en match! Haha yepp, jag har träningsvärk xD Vältränad, ofc! Men vi vann med 7-3!
På kvällen for jag, emma, sofia och cecilia och myste på bowlinghallen och hade kul, cicci är grym på bowling är det bara att erkänna iallafall. Efter det for vi hem till cecilia och spelade "med andra ord" Awesome kväll!

Söndag: Match igen, fast med mitt vanliga lag och då vann vi också, fast med 11-0! Ikväll har jag färgat syrrans hår och pluggat. 

Nu i veckan blir det 2 prov och 1 redovisning. En såndär toppenvecka :(

1 vecka kvar till sportlovet, keep on working! 

   

Bara heta bilder! Jag fick ingen bild på emmsii :(

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofia:

mycket vackra bilder!

känner mig hedrad som är med på 3 av 3 möjliga ;D

hade varit helt awesome bara nu bilderna hade varit vackra på riktigt också ;D

2:a kommentar, skriven , av Jeanette:

Vi hade vårt lov redan förra veckan :(



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig söndag!

3:e kommentar, skriven , av sofia:

jessica, du är utmanad!

kolla min blogg ;)

4:e kommentar, skriven , av sofia:

men jo jessica! anta utmaningen nu! ;D;D;D

Kommentera inlägget här :