Dan före dopparedan

publicerat i Allmänt;
Ja shit nu är det jullov, imorn är det julafton! Tiden har gått så jäkla snabbt, jag har inte ens hunnit blogga? haha!

Vi ska fara till min faster i skellefteå och fira julafton där med familjen och kusiner och så, jag ser framemot det som bara den! Det kommer bli hur mysigt som helst. Vi kommer stanna där tills på söndag då vi ska börja rulla oss hemåt. Jag hoppas att jag kommer att få övningsköra lite också. Äntligen nu när vi har köpt en ny bil!! Så nu kommer jag att få köra på riktigt, med växellåda! Äntligen!

Ikväll blir det att mysa med familjen och förbereda oss inför helgen med mat och massa gott! Som jag säkert kommer att bli less på när julen är över, som man alltid blir.

Jag orkar inte ta upp vad jag har gjort tiden då jag inte har bloggat men jullov har vi fått i alla fall som känns så grymt skönt! Nu är det praktiken att se framemot när jullovet är över, känns bra!

Nä men jag får önska er en riktigt GOD JUL!

Ta hand om er och varandra.

HARE BÄST!


Haha, ett himla tag sen!
Jag och sofia för någon vinter sedan.
LÄNGTAR!!!!

Kommentera inlägget här :