18 and life

publicerat i Allmänt;
Jahapp, hur ska jag börja egentligen? Finns så mycket att skriva!

Det blev inte att vara hundvakt, men jag följde ändå med emma till micke i gräsmyr. Vi nattbadade, hälsade på cecilia på hennes stuga, åkt båt i en jävla tjock dimma! Vi hann även med att krocka med bilen. Skit läskigt, men vi mår bra så det är ingen fara.



Nu har innebandy träningarna börjat också! Den här gången ska vi lyckas med att komma upp i div. 2! Det verkar som att jag kommer att bli själv målvakt i år?? Det är nog inte helt säkert, men just nu är jag själv i alla fall. Det kommer bli roligt att börja träna igen i alla fall.



Jag har också börjat funderat starkt på en tatuering, som ska sitta på underarmen.
Smile your way through life, you only live once. Ojoj vad sugen jag börjar bli!
Jag har skrivit det själv (A) :]
Det lutar nog.. Nä, fan jag kan inte säga nånting. Jag är så jävla nervös och feg!

Jajja, i fredags var det 20 års fest för Andreas för hela slanten! Nog för att jag inte kunde följa med till krogen sen.. Men det var en himla rolig kväll ändå!

Grattis Andreas!
Skål!

Hihi, imorn är det min tur! 18 år, HERE I COMEEEE!

Kommentera inlägget här :