Saturday night

publicerat i Allmänt;
Hello lördagskväll! Veckan har gått grymt fort, fast jag har varit hemma sen i onsdags :) Jag börjar bli mycket bättre faktiskt, nu har jag kvar bara snuva och hosta kvar :D Så jag hoppas på att få fara till skolan på måndag.

Ihelgen ska jag bara vara hemma och friskna till som fan, så jag blir riktigt frisk och slipper bli sjuk igen. Så igår såg jag och mammsen på idol och åt chips och dipp :) Myyys!

Jag fick en liten tår i ögat igår när Rabih åkte ut :( :( Kommer sakna det där leendet som fick en själv att börja le.

Sötnos!

Inatt och idag har det även kommit snö så det bara har skrikit om det! Nu är det vitt över alla gårdar. Trevligt trevligt! Men då äre slask och skit på vägarna istället.. Inte lika bra. Tänkte ta en bild, men nu äre nästan försent, ganska mörkt ute.

Nu får det vara bra :p Hoppas ni har en trevlig lördagskväll och även en bra söndag!

Hare fint!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Haedil *HUMOR BLOGG*:

haha :))

2:a kommentar, skriven , av Malin:

haha som jag gjort hela dagen då xD nu ska jag laga mat :D kyckling och bbq pommes, mumms! :D kram

3:e kommentar, skriven , av Malin:

det var så grymt gott :D blev som en strandad val för jag åt så mycket xD haha

4:e kommentar, skriven , av emelie:

jo ! :/

allt bra med dej?

5:e kommentar, skriven , av Malin:

haha ja det är sant xD vad händer idag då? :)

Kommentera inlägget här :