Skön väckning

publicerat i Allmänt;
Klockan är 09.00 och jag blir väckt av min egen lilla käraste syster.

Jag ligger och sover och sen känner jag hur jag hoppar till i sängen och vaknar av att det är nån jävel som klampar, springer och skrattar på nedervåningen efter en kattjävel.. Med det menar jag att hon busar med våran katt. Jag går ut ur rummet och skriker till min syster:

- Kan du lägga av Hanna! Jag sover!

Till svar fick jag: happ..

Det tolkar jag som vem bryr sig?

Jag orkar inte bry mig om det och går och lägger mig igen. 5 minuter senare händer samma sak om igen.. Jahapp, så länge fick man sova på en söndagsmorgon.
Jag blir så less på henne.
Någon som vill byta syskon? Det vore underbart.

Låt som är as bra och som lugnar mig lite grann:

Kings Of Leon - Sex On Fire

Kommentera inlägget här :