jul!

publicerat i Allmänt;

såhär långt så har lovet bara varit bra faktiskt. snön har hållit sig på marken för en gång skull! äre bara jag som är pepp på att åka skrana? :D :D

jag fick inte så spec mycket julklappar, men det bästa var typ en väska som jag kan ha min dator i och massor av presentkort! :)

jag har inte hunnit göra så mycket på lovet.. varit med kompisarna och sett på bio med familjen, Yes man :) och sen har jag sett på 2 as roliga filmer också :D jag är lite sen med dom, men Ace Ventura ;)

imorn blire att färga hår på emma och petra och träning :) jag ska även på träning om 50min så jag ska kanske börja peppa upp mig :) det var länge sen jag tränade nu känns det som, så det ska bli kul :)

http://www.youtube.com/watch?v=Nh2iyPmucFk ljudeffekterna han har allstå! hahahahahh!!

Kommentera inlägget här :