Without pics..

publicerat i
Fredag idag, så jäkulst skönt! Veckan har bestått av sällskap av mina finaste vänner och en kväll med pojkvännen och såklart jobb. Ikväll blir det brudkväll och utgång på allstar, det blir nog så bra som det kan bli! Taggar!

Annars ska helgen spenderas i obbola, och den här gången ska den faktiskt det! Lördag och söndag blir det familjen vänman chill, ser framemot det också :)

Jag var och jobbade förmiddag på förskolan hallbacken i obbola igår, och satan i gatan! Jag vet att inom förskolan kommer jag aldrig någonsin fastna, aldrig! Nu när jag är på fritids på haga så jämför jag så långt det går och hur många fördelar fritids har! Känns skönt att veta vad jag vill göra. Jag vill börja plugga vidare till fritidspedagog nu, men jag är inte redo.. När jag hör att folk ska plugga, så jag känner hur jag lutar mig tillbaka och känner fyfan vad skönt att slippa plugg. Fan för att jag känner så! 

Jaja, ha en underbar helg folket!

Kommentera inlägget här :