Love yourself

publicerat i
Ni vet psykolog tiden jag pratade om? Jag fick ett samtal om att människan blev sjuk den dagen.... Så jag fick aldrig gå till en psykolog i veckan. Hon sa att om du inte kan "på torsdag", torsdagen som var alltså, så blir det ganska långt fram. Jag hoppas inte det blir så långt fram, vill dit NU. Inte sen. Har fan väntat tillräckligt. Åh, jag blir så less. Ska ringa och påminna henne i veckan att hon måste ringa upp mig. 
 
Helgen startades med en hemmamatch igår. Vi spelade mot Spöland-Vännäs och jag hoppades på att det skulle gå bättre än vad det gick. Vi förlorade med 7-2, men alla hade jätteroligt och absolut jag hade huuur roligt som helst! Även fast jag blev lite sur och är inte riktigt nöjd med siffrorna så hade jag väldigt roligt ändå. 
 
Jag sov i Obbola inatt så jag hann springa förbi Emma och lillan och mysa lite på förmiddagen, senare käkade jag lunch med pappa och följde med på lite ärenden i staden med honom och hade lite kvalitetstid. Väldigt mysigt! Jag sover i Obbola inatt också så imorgon ska jag försöka få lite plugg gjort och imorgon kväll har jag en extra träning med juniortjejerna och killaget. KUUUL!! :D 
 
I övrigt flyter plugget på ganska bra. Jag fick godkänt på en hemtenta och en reflektionsuppgift! Jag skrev en observationsuppgift tillsammans med två andra som vi fått en komplettering på, det går nog ganska fort och fixa. Det känns väldigt skönt att inte släpa efter med en massa uppgifter! :)
 
Just ja! Halloween blev väldigt lyckat, mycket folk, tipsrunda, röstning på bästa utklädnad osv. En väldigt bra kväll! ♥
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kickan :

ett tips är kolla olika ställen vad de har för väntetider

Svar: Tack för informationen Kickan! Jag har fått en ny tid, tack gode gud nästa vecka.
Jessica Vänman

Kommentera inlägget här :