You are welcome 2015!

publicerat i
Tjoho första inlägget för 2015, välkommen!
 
Jag sitter och kämpar på med rapporten men det går jäkligt segt alltså. Jag väljer att göra annat fast jag inte borde.. Bloggen kan jag alltid priotera!.. ;)
 
Jag och Per köpte en säng i mellandagarna!! ÄNTLIGEN!! En säng vid namn "dream" och gaveln som kallas "sleep" från mio. Vi skulle få den i slutet på januari/i början på februari. Åh kom nuuu!
 
Nyårsfirandet blev lugnt men ändå trevligt! Vi gjorde tre rätters som blev väldigt gott! Förrätt: Laxröra med advokado mm. Huvudrätt: Inbakade kycklingfileér med hasselbackspotatis och efterätten hette "Nötig dröm" från Icas buffé som var en tårta med digestive botten och på var liknande nötcrémemousse med mera, MmMmmm! Tack alla inblandade!
 
Helgen är fullbokad med plugg, plugg, pluggaaaa! Inte jätteroligt möjligtvis, men vad gör man inte för sitt drömjobb?  Kvällarna ska jag dock slappa och ta det väldigt lugnt. Hoppas ni får en fin helg!
 
 

Kommentera inlägget här :