No excuses

publicerat i
Mammas operation gick bra och jag har varit i Obbola hela helgen för att ha lite koll och för att umgås och ta det lugnt. Det har varit en väldigt mysig och lugn helg. Förutom att jag har suttit med rapporten stora delar av helgen också, och skickade äntligen in den igår! Sista inlämningsdag är idag, det är inte likt mig att vara så stressad och bli klar en dag före. Jag brukar oftast hinna klart några dagar före i alla fall och hinna lusläsa igenom det, men nu fick mamma läsa igenom det och sen skickade jag in det. Jag var sjukt less och ville bara bli av med den, men nu så, äntligen! Nu hoppas vi på ett G!
 
Idag börjar vi en ny kurs, och vi går in i termin 4! Yeeey! Bedömning i fritidshem heter kursen, och ja, jag har hört lite rykten att den kan vara ganska svår. Vi får väll se! Nästa kurs har vi VFU (praktik) och sen är det sommaruppehåll. Tiden går fort!
 
Annars går det rätt bra med Sotis också och hennes tratt stackarn, hon är ovanligt gosig nu, jag klagar inte ♥ På fredag får hon ta bort den, då har hon haft den i 10 dagar, snart där, snart där!
 
Jag har också hunnit umgås lite med Emma som ligger på sjukan som inväntar operation. Jag tänker på dig bästa du!! ♥♥
 
Jag har lite panik, träningen har blivit lidande i helgen och jag ligger efter lite! Jag måste försöka få in så mycket träning som möjligt i veckan. Har lite planer i veckan så det kan bli svårt, men! Jag ska lyckas!
 

Kommentera inlägget här :