Jag älskar dig, Mamma! <3

publicerat i
Som jag uppdaterat på facebook lämnade vi in Sotis för sterilisering igår, och det hade gått bara bra. Sotis blir jättelätt stressad så det var lite jobbigt att lämna henne, det var nästan värre när hon kom hem då hon var överallt och ingenstans och det slutade med att hon flåsade och var hur stressad som helst.. Stackars gumman. Nu är hon dock väldigt lugn och vi får klappa henne, det känns jätteskönt :)
 
 
Jag, Emma & Sofia har nu bokat bion Fifty shades of grey!! Åh jag kommer längta ihjäl, böckerna är asbra som säkert många av er vet! JAG DÖÖÖR!!
 
 
Annars kämpar jag på med kosten och träningen! Det går ändå rätt bra, måste bara försöka vänja mig att variera och inte äta samma hela tiden. Iksu har blivit en av mina bästa vänner som jag verkligen gillar att umgås med ;)  Jag har nu uppnått 9/100 pass innan midsommar!

Mamma ska opereras imorgon och ta bort livmoder, äggstockar, äggledare osv. Jag kommer tänka på dig imorgon, det kommer gå hur bra som helst! Jag älskar dig min älskade mamma! ♥♥

Kommentera inlägget här :