Believe you can!

publicerat i
Första utkastet av rapporten är klar!!!! Har precis skickat in den! YEY! TACK Emma för att du ställer upp och hjälper mig! Bästa du! På tisdag väntas det opponering då jag får ännu mer återkoppling vad jag kan ändra och tänka på osv :) Den slutgiltiga rapporten ska skickas in den 19:onde januari. Det fixar jag nog!
 
Som säkert många av er hört, är det en utmaning på b.la. facebook att träna över 30 minuter, 100 gånger före midsommar. Detta har alltså jag, Emma och Sofia antagit och ska göra vårt bästa för att nå målet! Jag har nu kommit mig till 4/100! Jag ska också försöka hålla mig så nyttig som möjligt. Både socker och snabba kolhydrater som t.ex. potatis, ris, pasta osv ska jag försöka utesluta så mycket som möjligt. Jag kommer nog unna mig lite på helgen, hehe.. NU VILL JAG SE RESULTAT! HEEEJJJAAA!!
 
 
 
Helgen ser ut att bli ba trevlig, ska b.la. med älsklingen imorgon på gymmet och avslutar sedan kvällen med fredagsmys, ska på stan med Emma  och Elise på lördag och sedan Löven på kvällen, söndag blir det mys med Evelina på kvällen :) Såklart ska jag också få in ännu mer träning!
 
STAY STRONG! Puss på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Hellström:

kör hårt tjejen!!

Svar: Yeees i will! :D Thank you!
Jessica Vänman

2:a kommentar, skriven , av Kickan:

den utmaningen kör jag oxå :D

Svar: Inte dåligt alltså!! Nu kör viii!!! :D
Jessica Vänman

Kommentera inlägget här :