Such a beautiful girl

publicerat i
Äntligen börjar jag komma upp på benen igen efter 5 dagars feber och elände. Det har varit förjäkligt och jag har knappt kommit upp ur sängen dessa dagar. Jag är fortfarande seg, trött och lite hängig men låååångt ifrån vad jag har stått ut med i fem dagar!
 
Ni vet den här vetenskapliga inlämningen jag tjatade om under jul? Vi har fått tillbaka den och... YES JAG FICK GODKÄNT!! Så fantastiskt underbart ofattbart skönt! Jag är ingen riktig fena på att skriva, och det är alltid lite extra kämpigt att få ihop en inlämning jag känner mig nöjd med, så det kändes jävligt skönt att slippa komplettera, TACK OCH HEJ RAPPORTEN! Vi hade en tenta i fredags som gjordes via dator, och resultatet kom upp direkt efter att vi tryckte på "lämna in". Snacka om ångestladdat moment att trycka på den knappen, men jag gjorde det till slut och fick godkänt! Jag vill, jag kan, jag ska!
 
 
Ni vet också det där sommarjobbet jag skrev om? Jag var på arbetsintervju idag och det gick jättebra. Jag ska på torsdag till en kille med autism och hälsa på och checka läget kan vi säga, det känns huuur roligt som helst! Vilket sommarjobb, jag hoppas verkligen det här blir bra! Det känns grymt bra i alla fall!

Min och älsklingens säng kom förra veckan och vi sover hur bra som helst i den!! Vi är så nöjd att den äntligen kommit och att vi äntligen tagit tummen ur arslet och köpt en! Mycket pengar men SÅ värt det. Ni får en bild senare, just nu ser det förjävligt ut härinne med disk och diverse när jag hämtat saker men inte orkat plockat bort. Jag lägger upp bild i nästa inlägg, då ska ni få se våra ursnygga så kallade "sängbord". Så himla snyggt sovrum vi fått! Saknas bara någonting ovanför sängen.. Hmm.. Tåls att fundera på!
 
På torsdag har äntligen fifty shades of grey biopremiär!!! Oj vad vi längtat!! Eller vad säger ni mina fina vänner Emma och Sofia? :D Längtan är stor alltså!
 
Längtan är även stor till lördag då stortjejen Elise ska döpas i Obbola kyrkan. En dag som jag föralltid kommer att minnas och blicka tillbaka med ett leende. En av höjdpunkterna 2015. Oj vad jag kommer njuta ♥ Jag kommer även lägga upp doppresenterna jag & Per köpt efter lördag då mamma Emma läser min blogg, förhoppningsvis? ;)
 
Hoppas ni klarar er hyfsat från dessa eländiga förkylningar i denna typiska Vabruari månaden! Kramis!

Kommentera inlägget här :