Enjoy life

publicerat i
Hej på er! Dags för ett nytt inlägg, eller hur? He blev ett lite längre hopp mellan dessa två inlägg än vad jag hade tänkt mig men jaja, what to do!
 
Jag inleder med sommarjobbet! Första besöket hos killen med autism kändes inte riktigt rätt trots allt.. MEN! Jag var och besökte ett annat, som var ett boende för funktionsnedsatta som jag har velat hela tiden!! Detta kändes verkligen hur bra som helst! Jag ska inskolas v.10 och därmed känna om jag passar och om individerna och kollegorna trivs med mig, vilket både jag och hon som jag pratade med inte trodde var några större problem :) Underbart, jag tror jag kommer få en sju helsikes bra sommar jämfört med förra!
 
Allt för många pratar över huvudet på individer. Tänk på det gott folk!
 
Dopet av Elise var hur fint och mysigt som helst. Kyrkan har alltid varit ett ställe för mig där jag kan slappna av och må bra. Psalmerna går rakt in i hjärtat vilket det gjorde denna gången också, fick kämpa lite med att hålla tårarna inombords. Det var dessutom gott fika och trevligt att träffa folk jag inte träffar så ofta från både Emmas och Mickes sida. Puss och kram på lillan som är en fantastisk bebis på alla sätt och vis ♥
 
Emma & Micke har varit tillsammans i hela 6 år, vilket behövdes firas såklart! Medans de for och myste på bio fick jag äran att vara barnvakt! Hihi det gick hur bra som helst, jag for till Obbola så min familj också fick träffa sötnosen♥
 
Här har ni vårt nya sovrum!! :D
 
Det var så svårt att få med båda sidor utan att bilden såg förjävlig ut haha. Så det fick ba bli den sidan jag sover på. Jag älskar stegarna! Ni får en bättre bild när vi fått till som vi vill ha det. Lovis fick också vara med ♥
 
Idag ska jag hänga med Emma med en härlig promenad i det fina vädret och ikväll ska vi mysa framför mello. Jag skäms nästan ibland för melodifestivalens låtar, vissa är sjukt dåliga haha! Vi får se vad programmet har att erbjuda på idag.
 
NU: Dusch och sen lunch! Puss!

Kommentera inlägget här :