That's just how it is

publicerat i
Knät har blivit bättre och det känns jätteskönt, dock inte lika bra som jag hade velat att den skulle varit vid det här laget. Jag ville träna imorgon men det får jag glömma.. Nu måste jag tänka på att sakta men säkert träna upp knät den här veckan. Skippa kryckorna, och jag vill skippa bandaget också. Är det dumt? Borde jag ha kvar bandaget? Hjälper eller stjälper? Fan, jag har ingen aning. Exprimenterar lite själv här hemma. 
 
Psykolog tiden gick bara bra förra veckan, kändes skönt att äntligen sitta där. Jag hoppas jag klickar bättre med psykologen dock, hon kändes lite "sträng" typ. Jag antar att psykologer kanske borde vara det? Ingen aning på den biten heller. Det löser sig. Jag har nästa tid nu på fredag! 
 
Pers pappa flyttar i veckan så jag hjälpte till att bära saker igår ganska länge, vilket gjorde mig helt död idag. Jag tog mig inte iväg till dagens lektion i HLR, som jag hade längtat till. FAN... Jaja, acceptera läget. That's just how it is. Så idag har jag legat i sängen hela dagen och sett lite Walking Dead och letat julklappar. Jag ska inte köpa till så många i år så jag är faktiskt klar med alla julklappar, i tanken i alla fall. Nu ska bara iväg och köpa godsakerna. Det blir ett bra julklappsår i år, vilket känns kul! :) Mamma fyller även 50 bast 27/12, så jag har slagit ihop julklapp + födelsedagspresent. Åh längtar tills jag får ge henne!!
 
I helgen är det julfest med klasskompisarna, barnvakt med Sofia åt Elise och julmarknaden på Gamlia! Känns helt sjukt att det redan är 1 december, julkalendern är i gång som jag ser slaviskt varenda år (blir aldrig för gammal!) och julpyntet ska upp så småningom. Julgranen är uppe i alla fall ;)
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kickan:

skönt att det är i rullning ❤️

Svar: Ja det är det verkligen! <3
Jessica Vänman

Kommentera inlägget här :