Dryga besiktning

publicerat i
Besiktning idag på den blåa faran.. Såklart skulle det vara någonting lös som behövdes fixas och därför blev resultatet underkänt på besiktningen.. Hoppas det inte är nå dyrt att laga!
 
Igår köpte jag iksu kort för ett år, hihi! Jag är jättetaggad och efter ett jäkla uppehåll var det grymt kul att träna igen, känns sjukt bra måste jag säga! :D
 
 
Efter lite mys med Lovis och tjockpannkaka till lunch, mums(!) ska jag nu iväg till näst sista dagen på praktiken :( Jag stormtrivs och vill verkligen inte lämna.. Förhoppningvis kommer jag tillbaka på samma ställe till våren i 10 veckor, längtar redan. Tänkte baka ikväll till personalen och bjuda på lite fika imorgon som tack för att de har tagit hand om mig så bra :) :)
 
 
Hoppas att ni alla mår och har det bra, och njuter av livet ♥

Kommentera inlägget här :