Just love <3

publicerat i
Mitt hjärta är fyllt av så mycket kärlek och lycka just nu, jag skulle kunna sitta här i evigheter och skriva och skriva och skriva hur lycklig jag är - JAG har världens finaste människa i världen som sambo och pojkvän, JAG har världens finaste människor som vänner och familj, JAG har såååå jäkla fina klasskompisar så jag nästan är förvånad över hur bra jag trivs med klassen - som får mig att fortsätta kämpa i dessa tuffa tider, utan er hade jag inte suttit här idag och vart kvar på utbildningen. Och, fast jag bara ska vara ifrån mina älskade kissemissar i två dagar känns det jobbigt att lämna mina små liv, som betyder allt för mig. Haha ja, jag satte igång ändå. Förlåt.
 
Jag fick reda på igårkväll att jag klarade omtentan jag gjorde i lördags!! Jodu, nog var dom snabb den här gången! Helgen kan ju bara inte bli bättre, om 2 timmar far jag och älsklingen, håller på att längta ihjäl mig ♥ Haha jaja jag vet, det låter som att vi ska vara borta i typ en månad, men sist jag och Per gjorde nånting bara jag och han, så var det exakt ett år sen, fast då sov på hotell i ö-vik :)
 
Till alla er som fyller mitt hjärta med kärlek ♥:
 
 
So let me take you away
Say goodbye to your broken heart
Just let me take you away
When you're dreaming, don't ever stop
Don't ever stop
 
 
Denna låt är speciellt till er!: Per, Emma, Sofia, Evelina, Kickan, Hanna, Mamma, Pappa, Syrran ♥♥
 
 
When I am with you, there's no place I'd rather be ♥
 
Åh jag har världens bästa spotify lista just nu, den är så jävla gryyym!!
 
Hoppas alla får en superduper bra helg :) Massor av pussar och kramar på er alla!

Vad skulle vi göra om det inte fanns kärlek här i världen? ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

<3

Svar: <3
Jessica Vänman

Kommentera inlägget här :