12 DAGAR KVAR!

publicerat i
Det är redan 12 december och det är en vecka kvar i plugget tills det är juluppehåll! Det är helt sjukt vad tiden går fort. Vi ska ta fram julgranen på söndag, och då! Då är det på riktigt att julafton närmar sig ♥♥ Tycker det är väldigt synd att snön knappt syns till, i år OCKSÅ! Det var ju precis likadant förra året, och även något år till.. Vad händer riktigt? Förut för några år sen hade vi ju snö varje år, tidigt, dessutom så man hann bli less på snön till och med.. Inte okej, kanske får flytta uppåt eller in i landet för att få syn på snö under december.
 
Åh vår kurs nu är dyyyyngtråkig och svår! Kul 1 var inblandad i mardrömsterminen första höstterminen, nu går vi Kul 2. "Kunskap, undervisning, lärande". Inte rolig alls och jag ber om ursäkt till mina nära och kära om jag inte syns till så mycket fram till 19 januari, sjukt mycket att göra och svårt är det dessutom. På med tjurhornen och ba kötta!
 
Hehe märker att jag börjat hyfsat deppigt, men vet ni vad! Jag fick VG på vfu (verksamhetsförlagda utbildningen) (praktik)!! Det känns jätteroligt och jag längtar så mycket till nästa praktik!
 
 
 
Igår kväll var en väldigt bra kväll må jag säga! Löven vann mot nuvarande två:an, Karlskrona med 5-3, galet bra gjort! Det släpptes även biljetter till Tre Kronor som ska spela mot Tjeckien här i Umeå den 17 april, som är en av de VM-förberedande landskamperna. Jag, Per och hans kompis, Jacke fick tag på biljetter så vi kommer befinna oss där! GRYMT!! Åh vad jag längtar!
Just nu ser allsvenskans tabell ut så här:


Idag ska jag baka till julfesten som äger rum ikväll och kommer tillbringas med klasskompisarna och plugget skjuts helt åt sidan idag(mohaha), imorgon ska jag mysa med mina finaste, Emma, Elise och Sofia på ett cafe med en chai latte i handen och på söndag blir det, som sagt, upp med julgranen och troligtvis mys med Evelina på kvällen. Riktigt bra helg må jag säga! ♥

Ha en riktigt bra helg ni också! Ja, ni SKA ha det! :)
 
PS. NU SNÖAR DET JU!! DS.
 
Puusss!

Kommentera inlägget här :