Tentaångest

publicerat i
Tjihoo min mobil överlevde toalett skräckupplevelsen, stackarn.. Haha nä men ibland kan jag faktiskt tycka synd om den, min kära mobil är en riktigt överlevare, från att ha blivit tappad tusen gånger (i stentrapphus dessutom) till att blivit dränkt två gånger, och den lever fortfarande, fantastiskt!
 
 
Så hur gick det att träna igår då? Jodå! (Träningsvärk.. Kanske...) Rent ut sagt, satan vad skönt det känns att äntligen komma igång med träningen, jag tycker ju att det är så himla kul! Så nu har jag lovat mig själv, att i en hel månad ska jag hålla mig borta från det mesta sockret, godis, chips, för att bli av med sockerberoendet jag har.. Dock så finns det undantag, typ fest, klart man ska få äta lite då känner jag. Annars så ska jag in på ett hälsosammare och muskligare ( ;) ) liv hädanefter :) + Umgås med mina älskade vänner, saknar er finisar..
Hihi nu är jag också med i träningen! :D
 
Åhhh snacka om att jag har tenta ångest.. Redovisningen gick bra idag faktiskt, skönt att ha det bortgjort och vara godkänd på det, men denna tenta känns svårast av alla.. Dags att börja sätta igång, undra hur länge jag kommer sitta inatt?
 
En grym helg kommer jag ha i alla fall, hoppas ni också får det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jeeennny:

Vart har du börjat träna någonstans? :)

Kommentera inlägget här :