Förnyelse

publicerat i
Måndag.. Sköna måndag, ny vecka, nya tag + nytt blogginlägg, fasen vad jag är duktig! ;)
 
Nu försöker jag och min sambo få till det lite här hemma, vi har äntligen fått upp våran spegel i hallen! Eftersom det är cementvägg där så har vi varit lite skeptiska mot att borra hål, men nu är det gjort. Jag trodde det skulle bli snyggare, menmen, jaja, vad gör man. Sen har jag och per också bestämt att vårt extra rum ska bli till nytta för oss, så vi säljer våran bäddsoffa och vårt gamla soffbord, så om ni vill ha det eller ni kanske känner någon som söker efter detta, hör av er! :)
 
Och så ska våran Mazda säljas bort, Per sa att tre stycken hade hört av sig redan, så vi kanske får sålt den redan i veckan? Who knows, maybe! :D
 
Förhoppningsvis ska vi köpa oss ett hörn skrivbord i veckan också, så vårt extrarum får bli ett kontor, perfekt för mig nu när jag pluggar :)
 
Nu börjar alla tv-serier sätta igång igen, woho! Vampire diaries började förra veckan, den här veckan börjar Beauty and the beast och Arrow (!!!!!) Arrow är efterlängtat! Den här veckan kommer bli bra, det känner jag på mig :)
 
 
Dax för att göra sig i ordning och käka lunch, vi har gruppövning idag på uni, rätt slappt ;) Pusss!
 

Kommentera inlägget här :