I'm glad you came!

publicerat i
Hej mina vänner! I förrgår gjorde jag tenta som inte alls kändes nå bra. Jag kunde alla instuderingsfrågor vi fick förutom 2, och just en av dem frågorna skulle självklart komma på tentan. Surt sa räven, samma dag tränade jag dock på den frågan och jag kunde alla teorierna men inte vad dem handlade om. Man skulle också berätta om ett problem osv, och det kunde jag. Om rättarna kanske har lite överseende, men det tror jag inte. Så jag förväntar mig omtenta på den. Samma dag fick jag veta att jag fick U på min essä uppgift, så den dagen var rent ut sagt skit.
 
MEN! Igår fick jag veta att den svåraste delen på den tredje tentan fick jag G på. YEEES! Nu återstår det två andra delar, och jag är lite rädd att jag ska få underkänt på en del, men vi får se. Innan eller på fredag hoppas jag att jag fått veta.
 
Idag blir det att skriva och ändra min essä. Jag tänkte också försöka städa lite, och slappa på min lediga dag förstårs! Ikväll blir det kanske sh'bam och fortsätta på essän. ÅH! Vad jag är glad att jag har skaffat mig ett träningskort, jag mår så bra utav att träna. Förjävla bra!
 
Det bästa med träningskortet är SH'BAM! Så himla kul!
 
Halloween var ju förresten grymt, det blev mycket folk och lite spårat haha, men skoj var det!! Jag var hitgirl (från filmen kick ass), Emma var zorro och Sofia var dödsängeln:
Ja min mask var jättejobbig så jag hade den på pannan istället ;)
 
Jag mår så jäkla bra nu. Plugget, träningen, mina vänner och framför allt min älskade, underbara sambo är den finaste människan jag någonsin träffat. Visst, man har sina jobbiga perioder men det är just efter en jobbig period som man inser hur mycket man älskar varandra. Jag älskar dig Per, över allt annat. Du och jag, så är det bara. Hela livet. Ett liv utan dig kan jag inte tänka mig. Vi smyger oss närmare och närmare två år, och vi har känt varandra i cirka 5 år nu, helt galet.
Per Fallbjörk, du är bara min! ♥
 

Kommentera inlägget här :