Love is all you need

publicerat i
Ahhhh nu är längtan galen efter lägenheten! 1 maj är nu bestämt att inflyttningen ska ske, jag och per har börjat samla på oss lite saker redan. Tv-bänk + tv bord är införskaffat, och så några puffar som vi hade tänkt ska stå i hallen. Kan tiden gå fortare tack?! Kanske bordat ha flyttat in sista mars ändå? ;)
 
Sista inskolningsdagen var idag på jobbet också, hädanefter när jag ska jobba kommer jag vara själv. Hmm, nervöst? Kan man lugnt säga, ska redan jobba med henne själv på torsdag kväll några timmar bara. Blir en bra start! Ska även jobba på påsklovet också, spännandeee!
 
Ska tillbaka till hagaskolan och jobba några timmar imorgon, ska bli roligt och komma tillbaka. Längtar redan <3
 
Ligger i en nybäddad och nystädat rum, vaniljljusen är påtända (min lägenhet ska definitivt lukta VANILJ!!!) och ska alldeles strax sätta på vampire diaries, sen läggdags. Godnatt beautifuls!
 
Mina små söta bebisar :*
 
Bild tagen av Hanna
Bild tagen av Hanna.

Ja tyvärr ser sookies mage lite rolig ut, det är för att han får så mycket knutar under magen så vi måste klippa bort dem. Men annars är mina kissemissar såå himla fina :* Alltid när man kollar tillbaka på när dem var kattungar blir man så himla sugen på att dom kanske kan krympa till samma storlek igen som dom var då? :]
 

Kommentera inlägget här :