Håll alla fingrar och tår ni har!

publicerat i
Den här veckan har inte varit superkul, varit sjuk och hängig, det blir bara värre och värre för varje dag känns det som. Jag hoppas på att den här veckan inte blir lika jobbig, och att det går uppåt.
 
Nu har jag och per köpt oss en soffa och igår följde jag med per och köpte ett begagnat xbox. Vi börjar ladda! Jag måste gratulera emma och micke till sin nya lägenhet, det är inte långt kvar tills ni flyttar heller! :) Jag håller verkligen alla fingrar och tår jag har för mig och per att vi ska få mickes lägenhet. Håll ni också? Tack :) :) Hoppas vi får veta till veckan.
 
Jag hjälpte mamma att plocka bort julgranen idag också, och blä vad tråkigt det känns. Det känns som att julgranen nyss togs fram.. Jaja, nu längtar vi tills sommaren istället!
 
Jag börjar bli sjukt hockey intresserad också känner jag, Modo är laget! ;) Jag såg alla svergies jvm matcher, och när modo spelar håller jag koll på hockeyligans hemsida. Väldig synd förlust igår mot linköping.. De förlorade i förlängningen.. Nästa match är på torsdag mot HV, kommer bli tufft, men det fixar vi! Det känns jätteroligt att jag börjar bli såhär pass intresserad faktiskt!
Jag tror jag skyller på... PPPPP-Per!
 
Nu ska jag vara tyst, syns!

Kommentera inlägget här :