Gott nytt år!

publicerat i
Jag ber sååå mycket om ursäkt tjejer för att jag varit så seg på att ladda upp eran dans.. Jag blev tvungen att ladda upp klippet på youtube först, om ni vill att jag ska ta bort den från youtube så gör jag självklart det! Här kommer den i alla fall! NI ÄR BÄST!!
 
 
Till er andra så jag vet att jag är sämst på att uppdatera, det är väll ingen nyhet va?
 
Alla roligheter är slut nu, julafton, nyår och allt julmys, tillbaka till verkligheten, buhu. Det har varit helt underbart som vanligt, i can't wait to next christmas!
 
Mycket har hänt sedan sist, inhandlat en dator som jag är helnöjd med, Packard Bell:
ÄNTLIGEN KÖPT EN BIL, MAZDA 606!!
 
Annars har jag hängt med kompisar och pojkvännen, inte hänt sådär fruktansvärt mycket.
 
Ikväll äre party med tjejerna, har lite ångest vad jag ska ta på mig, ska börja göra mig i ordning nu. Resten av helgen är oplanerad, blir nog ganska lugnt tror jag. Bilder från min kamera (som jag fick av sötnosen min i julklapp) ska jag försöka ladda upp lite senare.
 
Hoppas ni har det bra! Gott nytt 2013!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JagÄlskarJapan♥♥♥:

Tack för att du sa att vi var bäst :D Jag vill också tacka dig med som hjälpte oss med olika danssteg och så :)

Kommentera inlägget här :